Fast Rest Stok Maliyet Yönetimi
Fast-Rest Stok ve Maliyet Yönetimi amacı ay sonunda kar / zarar bilançosunu çıkarmaktır. Stok ve Maliyet yönetimi restaurantlar için ay sonu kar/zarar hesaplarımızda giderlerimizi etkileyen stok, işçilik, kira, elektrik, su, doğalğaz, vergiler, üniforma, ödenen komisyonları detaylı şekilde kayıt etmenizi, raporlamanızı ve kontrol etmenizi sağlayan kısımdır. Kendi içinde ön muhasebe sistemine sahiptir. Gelen faturların girilmesi, yapılan harcamaların ilgili hesaptan çıkılması ve günlük raporlarda görülmesi yönetimin sisteminin ana başlıklarıdır.
Satılan ürünlerin içindeki stokların reçetelendirilmesi başlayan süreç, bu stok malzemelerinizin satın alınmasından, müşteriye işlenmiş bir ürün halinde sunulmasına kadar geçen tüm süreçleri denetler. Sonuçları, stok raporları olarak sunar. İşletme periyodik olarak( genelde haftalık ve aylık olarak) yaptığı sayımlar ile stok kullanım farkını analiz edebilir.
Ürün ve ara ürün tanımları yanında stok girişleri ayrı olan fakat satışları yığın veya havuzdan yapılan ürünler( örneğin dondurma ve kutu içecekler) için esnek, kolay, detaylı stok takip ve analiz yönetimi maliyet ve stok kontrol açısından yönetimsel kararlara ışık tutar.
Maliyetleri etkileyen diğer giderleri sistemin içinde entegre olan ön muhasebe sistemi ile kayıt altında tutar, raporlar, analiz eder ve yönetimsel kararlara ışık tutar.
Nerede Kullanılır ?
Fast&Rest Stok ve Maliyet yönetimi Fast&Rest Satış(Adisyon, Paket ve Hızlı Satış)sistemi kullanılan her işletmede kullanılabilir.
Sed non lacus erat. Aenean risus dolor, mollis vel pulvinar sed, rutrum sed diam. Nunc tellus felis, dignissim at vestibulum nec, vehicula eu ligula.